niedziela, 24 marca 2013

Oto Belzebub.

Belzebub z okazji 21 grudnia 2012 
Na dzień dobry przedstawiam Bezlebuba. Demoniczną pacynkę z dużym spaczeniem informatycznym, będącą zarazem moim alter-ego. Proszę, ze względu na jego imię o nie utożsamianie go z Władcą Much !
Toż to by była dla niego obraza.
Belzebub będzie nieczęsto odwiedzał to miejsce jednakże, jego wkład w nie będzie znaczący. Bardzo zasmuca mnie fakt, że Belzebub nie istnieje jeszcze fizycznie, niestety z powodu mojego niesamowitego "talentu" do szycia, nie jestem w stanie go w tym momencie stworzyć .
Jeżeli ktoś miałby ochotę mi to wytknąć to tak jest on inspirowany swoim "kuzynem" Beelzenefem, który pojawia się w serii OHSHC (Ouran High School Host Club).
.
Jest to jedna z moich ukochanych serii anime, która zawsze poprawia mi humor przy aktualnej wiosennej depresji, spowodowanej permanentną zimą.
Może przytoczę parę słów o samym anime, które gorąco polecam. Było ono niesamowicie popularne w czasach kiedy zaczynałam moją przygodę w świecie mangi i anime. Znacie zapewne uczucie kiedy nie możecie doczekać się kolejnego odcinka upragnionej serii, takie odczucia właśnie miałam związane z tym anime. Wydane zostało ono w 2006 roku, piękne czasy, gdy w Polsce było naprawdę mało manga-maniaków i dzieci anime. Jest to jeden z pierwowzorów idealnej haremówki. Humor nie jest wymuszony, przesłodka kreska podkreśla komediowy charakter całości. Muzyka osobno zapewne odstrasza 90% populacji ziemskiej w momentach gdy nie jest połączona z całością.
Tak. Belzebub jest kotem. Bo koty są władcami świata i istotami idealnymi. Niestety tak mało osób się o tym do tej pory przekonało.   

1 komentarz:

  1. Witaj wśród żywych, Belzebubie :D

    " która zawsze poprawia mi humor przy aktualnej wiosennej depresji, spowodowanej permanentną zimą." hahahhaa, boskie :D

    OdpowiedzUsuń